Speak Up
We hebben de moed om iets aan te kaarten
Delhaize is toegewijd om integer zaken te doen en in overeenstemming met alle toepasselijke wet-regelgeving en eigen beleidslijnen.
Wij geloven in een Speak Up cultuur waarin iedereen zich comfortabel voelt en wordt aangemoedigd om zorgen en problemen te delen, vragen te stellen en mogelijk wangedrag te melden. Dit is één van onze ethische principes: We hebben de moed om iets aan te kaarten.
Het Speak Up beleid geeft informatie over hoe je iets kunt melden, de beschikbare meldingsbronnen, het meldingsproces en de waarborgen.
We moedigen iedereen aan om wangedrag over Delhaize Le Lion/De Leeuw te melden, door contact op te nemen met een lokale of wereldwijde Ethics & Compliance -vertegenwoordiger of door de Speak Up lijn te gebruiken.
Wenst u bijgevolg een probleem te delen, vraag te stellen of mogelijk wangedrag over Delhaize Le Lion/De Leeuw te melden?
Dan kan dit via volgende kanalen / hulpmiddelen :
- Beleid Intern klokkenluiders meldingskanaal
- compliance@delhaize.be of Intern klokkenluiders meldingskanaal (anonimiteit mogelijk)
Indien je vragen hebt of inlichtingen wenst over onze producten of indien je andere feedback of klachten hebt over goederen of diensten geleverd door Delhaize, dan vragen we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantendienst. Het Speak Up meldingskanaal kan enkel gebruikt worden om wangedrag formeel te melden overeenkomstig de klokkenluiderswet.