#HalloGoebezigers
Doe iets voor de planeet en zeg bye bye tegen papieren kassatickets!
20/01/2022
Initiatief #99 - Digitaal kassaticket
Hoef jij geen papieren kassatickets meer voor je aankopen in de winkel? Dan kan je vanaf nu in je app of via de website aangeven dat je ze enkel nog digitaal wil ontvangen en dit in al onze winkels in België.
Hoe? Super simpel!
Gelukt? Dan kan je vanaf nu al je kassatickets direct na je aankopen via de website of via de MyDelhaize app bekijken. Je kan ze gedurende 1 jaar bekijken op de site en gedurende 3 maanden in de app. Wil je toch terug een papieren ticket? Dan pas je dat op dezelfde plaats terug aan.
Heb je nog praktische vragen zoals: hoe verlaat ik de zelfscanzone en de parking zonder papieren ticket?
Om de zelfscanzone te verlaten, scan je simpelweg je fysieke SuperPlus-kaart of je smartphone. Je kan je kaart vindenin de app in het tabblad “Home”. Links bovenaan klik je op “Mijn kaart”.
Zijn de slagbomen van de parking naar beneden? Geen paniek, je ontvangt nog steeds een klein papieren ticket met een code om de parking te verlaten.
Krijg ik mijn zegels dan nog voor spaaracties?
Ja hoor! Je bent het waarschijnlijk gewoon dat de kassamedewerker haar handtekening plaatst op je kassaticket om te bewijzen dat je de zegels hebt ontvangen. Maar als je geen kassaticket hebt, wat dan? De kassier zal jou nog steeds zegels geven. Pas op, als je ze op dat moment vergeet te vragen, dan kan je dat niet op een later moment doen. Vergeet ze dus niet! Als je via de zelfscanzone gaat, dan ga je onmiddellijk erna naar de receptie of naar de kassamedewerker die jouw SuperPlus-kaart zal scannen en je je zegels zal geven.
Waarom moet ik lid zijn van SuperPlus om hiervan mee te profiteren?
Kassatickets zijn wettelijk verplicht. We moeten ze afprinten en meegeven want ze dienen als officieel aankoopbewijs. Om dit wettelijk te maken, moet het verzoek om geen papieren versies meer te ontvangen, van de klant zelf komen, van jou dus. Jij moet de stap zetten om deze functie te activeren. Om je te kunnen identificeren en deze functionaliteit in het systeem te activeren, moeten we deze keuze aan een persoon kunnen koppelen. Deze identificatie gebeurt via je SuperPlus-account.
Heb je hier nog vragen over?
Bekijk onze veelgestelde vragen en de algemene voorwaarden van SuperPlus