Onbeperkte leveringen
Daarmee spaar je dus al geld uit vanaf 2 bestellingen per maand!Voorrang op je favoriete tijdslot
Flexibel naargelang je wensen en exclusief voor jou gereserveerd.Gratis producten
Voor elke delivery reservering van minimaal €120 ontvang je een gratis product.Geen automatische verlenging
Vernieuw je plan wanneer het jou past!Tijd besparen? Dat doe je met delivery +
Wij bezorgen jouw boodschappen wanneer je wilt. Met delivery + kan je je favoriete tijdslot op voorhand instellen. Wij reserveren het vervolgens elke week exclusief voor jou. Lukt het eens niet? Kies dan gewoon een andere gratis tijdslot of pas je persoonlijk tijdslot aan in je profielinstellingen.
Ontdek onze formules
Kies voor 3 of 12 maanden Kies je gratis leveringsdagen
Op deze dagen betaal je geen leveringskosten. Plaats je een bestelling buiten deze dagen, dan betaal je de normale leveringskosten. Kies je favoriete tijdslot
Je blijft vrij om een ander slot te kiezen of je favoriete slot te wijzigen in je profielinstellingen. Ziezo! Geniet vanaf nu van al jouw delivery + voordelen
Doe je boodschappen waar je wilt, via de app of de website en bespaar tijd!
Veelgestelde vragen
Worden mijn bestellingen altijd gratis thuis geleverd?
Afhankelijk van de formule die je kiest (dinsdag - donderdag of maandag - zaterdag), kan je je boodschappen gratis thuis laten bezorgen van dinsdag tot donderdag of van maandag tot zaterdag, welk tijdslot je ook kiest. Als je je boodschappen buiten deze dagen wilt laten bezorgen, zal je levering betalend zijn.
Hoe ontvang ik mijn gratis product?
Elke week wordt een selectie van 4 gratis producten aangeboden. Wanneer je als delivery + klant een bestelling plaatst van €120 of meer, kan je één van deze 4 gratis producten kiezen (zie winkelmandje). Selecteer het gewenste product om het gratis aan je mandje toe te voegen.
Wat is het persoonlijk leveringsmoment en hoe kan je dit instellen?
Jij kiest wanneer wij leveren. Als delivery + klant krijg je voorrang bij het kiezen van je favoriete tijdslot. We reserveren het zelfs wekelijks voor jou! Je kan je gewenste tijdslot op elk moment wijzigen in je account, op het tabblad "Mijn delivery +".
Welke betaalmethodes worden aanvaard?
Je kan enkel online betalen met je bankkaart (Maestro) of kredietkaart (Visa of Mastercard). Je betaalt bij het afsluiten van je plan éénmalig het hele bedrag. Je delivery + plan wordt niet automatisch verlengd en eindigt dan ook wanneer de looptijd van 3 of 12 maanden is verstreken.
Is delivery + overal beschikbaar in België?
Hoe kan ik mijn delivery + plan aanpassen of opzeggen?
Je kan je delivery + plan opzeggen, zonder vergoeding, binnen 14 dagen na ontvangst van de door Delhaize verzonden e-mail ter bevestiging van het contract. Laat het ons gewoon weten via ons online contactformulier of informeer ons op een andere manier. Zie hier het door de autoriteiten aangeboden standaardformulier voor herroeping. Bekijk ook zeker onze algemene voorwaarden.
Gedurende hoeveel tijd wordt mijn favoriet tijdslot voor me gereserveerd?
MAANDAG |
DINSDAG |
WOENSDAG |
DONDERDAG |
VRIJDAG |
ZATERDAG | |
VOORMIDDAG |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
NAMIDDAG |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
Bevestig je bestelling voor |
HERROEPINGSRECHT: Je kan je delivery + plan opzeggen, zonder vergoeding, binnen 14 dagen na ontvangst van de door Delhaize verzonden e-mail ter bevestiging van het contract.
Laat het ons gewoon weten via ons online contactformulier of informeer ons op een andere manier, op voorwaarde dat je bedoeling duidelijk en ondubbelzinnig is en ons vóór het einde van de periode van 14 dagen bereikt.
Zie hier het door de autoriteiten aangeboden standaardformulier voor herroeping. Bekijk ook zeker onze algemene voorwaarden.